chatserver.ch - Der mehrsprachige Schweizer Chat


Menu

Startseite
Login
Forum
Für Euch
Hilfe

E-Mail
Umfragen-Archiv
Datenschutz/Privatsphäre
Copyright Info

Re: --

[ Antworten ] [ Antwort schreiben ] [ chatserver.ch Forum ]

Geschrieben von s'tüfeli am 05. Januar 2002 um 22:24:01:

Als Antwort auf: Re: -- geschrieben von Entchen am 05. Januar 2002 um 20:52:58:

sali eva

nei, wenn d'dixie lüt es schlächte ziet esch das ned em cubs sis problem, allerdings wenn si die lüt es schlächte ziet, wäg em problem zwüsche em cubs und de dixie esch das sowohl de betroffne person, de dixie und em cubs sis problem. d'dixie het wohl behauptet, dass einigi lüt verloge seiged, si hets ämu so formuliert, dass mer klar drususeghöre chan, dass sie die lüt verloge findet. do ghör i au dezue, aber das esch mir ehrligseit toal egal. i störe mi ned drab, e möcht nur klar mache, dass es em cubs ned egal esch, wenn d'dixie stammchatter als verloge bezeichned.
es stemmt, es wird gläschtered, aber ned nur über d'dixie. gläschtered wird aber emmer. überhaupt, wohär wetsch du wüsse, was mir so alles verzellt händ? sicher ned dohär, well du sälber debi gsi besch und gägenüber vo erzählige wär i emmer sehr vorsichtig. das mach ich au und lose zersch mol mehreri ussage a. häsch du das gmacht? glaube ned, oder?
mer send kein "fanhuufe" mer händ weder poster im zimmer ufghänkt, no kreische mer wenn i de cubs gsehne etc. *gg* är het lediglich e kollegechreis, wie jede andere au, wo voll und ganz hinder ehm stoht. i würd säge, jede het ä sini gründ dezue, hinder ehm z'stoh. ich ha uf jede fall mini gründ.
i ha keis bedürfnis vor d'dixie härezstoh und ere d'meinig z'säge
1. hani kei möglichkeit ergendwie zunere z'cho.
2. geb i nur min sänf dezue, wenn mich öpper nach minere meinig fröged (usser be mim 1. itrag, und do stoht jo würkli härzlech wenig über mini meinig über d'dxie)
und 3. e mues das jo gar ned kläre, well es stört mi ned, was sie über mi seit.
grüessli s'tüfeli

Antworten

Antwort schreiben

Name:
E-Mail:
Subject:
Kommentar:
Optionaler Link (URL):
Optionaler Link (Titel):

Obige Aussagen widerspiegeln die Meinungen ihrer jeweiligen Autoren.
Diese müssen nicht unbedingt mit den Ansichten von chatserver.ch übereinstimmen.

Copyright © 1997-2004 by Siteware Systems GmbH, Mägenwil.
Alle Rechte vorbehalten.