chatserver.ch - Der mehrsprachige Schweizer Chat

Menu

Startseite
Login
Forum
Für Euch
Hilfe

Umfragen-Archiv
Datenschutz/Privatsphäre
Copyright Info

Re: Verbannt

[ Antworten ] [ Antwort schreiben ] [ chatserver.ch Forum ]

Geschrieben von mek am 22. April 2002 um 16:22:20:

Als Antwort auf: Re: Verbannt geschrieben von Ron am 22. April 2002 um 15:02:44:

Ron: Hey hanni du besch scho voll chrank

mek: Ron, du sotsch dich emol frooge was du do eigentlich gschriibe hesch. Würdsch du ihm das würklich ins Gsicht sägge? Und weisch du überhaupt was de Inhalt vo dene Wörter bedüttet?

Ron: de Marco Polo esch ebe kei schwiizer musiker aber das weisch jo du ned

mek: Das isch en Unterstellig. Villicht weiss er's jo au, villicht aber au ned. Aber ich frog mich was das mitem Thema z'tue hett, dass mr ihn verbannt hett

Sirius: 4. lehr Dütsch!

Ron: dütsch chönntsch wörkli emol leere

mek: Das isch widder emol en typische Ron-Satz wo dir bi mir langsam de Titel "Forum-Papagei" iibringt

2. es het gnue Grönd das du bannet wersch. du hesch Lüt beleidiget, besch met em Name vom Husky i Chat cho, hesch s Passwort vom Hinterzimmer verrote, also du besch wohl eher chli s Chend do...

mek: Das isch für mich eigentlich s'Thema wo de Sirius ins Forum gschriibe hett. De Ron griift allerdings die Theme uff wo eigentlich nebesächlich sind und macht sie zum Hauptthema. Miini Meinig zu dem Vorgang han ich bereits scho gschriibe

Sirius (zum Hanni): 3. du meschisch di i Züg i wo di nüt agoht

mek: Das chönnt mr au zum Ron sägge. So wie ich ihn kenn isch er (vermuetlich) gar ned aawesend gsii wo das passiert isch. Usserdem frog ich mich wieso er überhaupt öpis schribt, wel er isch weder Chatmaster noch Forumsmoderator oder suscht öps.

Ich finde eifach, dass die zum Teil fiese Iiträg wo au suscht vo dir chöme die Theme brisanter mache als sie sind.
Es bruucht keini Beleidigunge, Unterstellige, Verteidigunge usw

Ich denk eusi Chatregle spreche für sich und bruuche ned uff die Art verteidigt werde wie du's ab und zue machsch

Das isch miini persönlichi Meinig. Als Chatmaster chan ich die ned ha, wel sie ned neutral gnueg isch

Antworten

Antwort schreiben

Name:
E-Mail:
Subject:
Kommentar:
Optionaler Link (URL):
Optionaler Link (Titel):

Obige Aussagen widerspiegeln die Meinungen ihrer jeweiligen Autoren.
Diese müssen nicht unbedingt mit den Ansichten von chatserver.ch übereinstimmen.

Copyright © 1997-2004 by Siteware Systems GmbH, Mägenwil.
Alle Rechte vorbehalten.